42 frågor om din(a) bästa vän(ner).

Kunde verkligen inte bestämma mig vem av Agnes och Filippa som jag skulle göra om så gör om båda ;)


1.Vad heter hon? Agnes Söderqvist & Filippa Bengtsson.
2. Hur gammal är hon? Båda 13.
3. När träffades ni sist? Agnes idag, Filippa igår.
4. Vad har hon för hårfärg? Båda har blondt.
5. Brukar hon färga håret? Inte Agnes, Filippa gör ibland.
6. Vilka färger har hon haft? Agnes bara blondt, Filippa: ljusbrunt, Blont.
7.Vad har hon för parfym? Agnes: Britney Spears, Make Up store, Christina aguilera, Filippa: Calvin Clein och Christina Aguilera.
8. Är hon galen? Båda är galet galna..
9. Vad är erat första minne? Agnes, i skolan? Filippa på gymnastiken!
10. Har ni många minnen ihop? Sjukt många med bådatvå!
11. Vart bor hon? Ekerö
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, bara skåne med Filippa (haha?)
13. Är du avundsjuk på henne? Båda är ju jättesööta och snygga! men nu ska man ha lite självförtroende härå.. så nej!
14. Vad heter hennes syskon? Agnes: Klara och Nelly. Filippa: Jesper och Viktor.
15. När träffades ni första gången? Agnes i 1an & Filippa i 2-3an!
16. Hur träffades ni? började i Agnes klass. Filippa och jag gick på samma gymnastik.
17. Vad går hon i för sporter? Agnes gympa, Filippa Handboll.
18. Vad kan hon göra på helgerna? träna och träffa mig bådatvå typ? och andra kompisar såklart.
19. Göra efter skolan? Vi brukar väl ses och snacka! man hittar alltid på ngt kul men tjejerna.

21. Har ni pussats? hihihi, agnes har jag pussat. Filippa tror jag faktiskt inte!
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? neee vi hatar varandra -.-
23. Har hon fräknar? Lite!
24. Har ni kollat på film någon gång? Klart vi har!
25. Har ni bråkat någon gång? Agnes typ 3 ggr. Filippa 10 gånger varje dag men vi blir alltid vänner direkt!
26. Har ni sovit i samma säng? ja.
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? haha ja iallafall jag!
28. Har du sett henne gråta? ja & ja.
29. Vad gjorde du då? Tröstade?

30. Har du sett henne vara riktigt arg? Omg, agnes är inte kul att se arg. Filippa goooees crazy ! så båda JA!
31. Har hon sett dig gråta? ja & ja.
32.Vad ska ni göra i sommar? Samma som förra, HA SJUKT KUL!
33. Har hon svikit dig någon gång ? Agnes, kan väl ha hänt men inget stort. Filippa tror inte det!
34. Har ni pratat i telefon någon gång ? Ja, de är klart med båda.
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Jag skulle dö omg, vill inte ens tänka på det :O
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Hoppas det av hela mitt ♥
37. Älskar du henne? Båda hur mycket som helst!
38. Vad är det bästa med henne? Agnes, allt! Filippa, Allt!
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Agnes, bli lite mer mogen -.- hahaha skoja. Filippa, inget!

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? neee för båda.. kanske 100 men resten skulle jag tyvärr shoppa för.
41. Hur ser hennes klädstil ut? Agnes är jeeetefin! Filippas &så!
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? JO TACK.


alla som är TJOCKA bokstäver är om AGNES. och dom UNDERSTRUCKNA är om FILIPPA.

/ mollsii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0